Sterrenpoort-Nieuw-Zeeland.reismee.nl

DANK AAN DE VOGELSPIRITS

Ik dank de Spirits van de 4 windrichtingen voor hun begeleiding, steun en wijsheid tijdens onze reis naar Nieuw-Zeeland.

De volgende 4 Heilige vogels staan in Nieuw-Zeeland voor de windrichtingen en hun bijzondere kwaliteiten. Ze stellen zich graag aan jullie voor:

Oosten - KAHU (havik)

I am Hawk

Creator's eyes in the sky

To great heights I soas

To see ALL THAT IS below

Then with clarity and illumination

I determine my next move


Zuiden - Kereru (Nieuw-Zeelandse vruchtenduif)

I am Woodpigeon

Royal grace of the forests

With my feathers magenta and green

I invite you to the joyful dance of creation

Bringing you the gift of courage

To live life through the heart


Westen - Kotare (lijkt op ijsvogel)

I am Kingfisher

Silent, yet alert

I plan my next move

Then with lightening speed

Like an arrow I fly

To put my intent into action


Noorden - Ruru (uil)

I am Owl

Guardian of change

In the darkness of the night

I arrive on silent wings

To guide the heart

With the light and wisdom of the soul


Op een wenskaart, gemaakt door de Academy of Shamanic Studies in Nieuw Zeeland, las ik onderstaande tekst speciaal gericht aan de 4 Heilige vogels van deze 4 windrichtingen.

Als dank wil ik deze tekst met jullie delen:

Spirit of the East

I open my heart and soul

To the healing rays of the new dawn

I envelope myself in the illuminating light of the rising sun

I know that victory is within reach

Over all the internal and external obstacles


Spirit of the South

I live in each moment

With the innocence of a child

I surrender all doubts and fears

Allowing my heart to be filled

With trust in the abundance of the universe


Spirit of the West

I give thanks for wisdom gained

Through lessons learned

I surrender all that is of no longer use

To the fire of transmutation

Until the flame of unconditional love

Burns bright and true


Spirit of the North

I honour the ancestors

And all the wise ones of the past

I am grateful for their gifts

And I share these with all

Allowing their blessings and wisdom to

Enrich and replenish each and every soul

Honouring all humanity as one


Ik dank al mijn reisblogvolgers voor het volgen van mijn reisblog en hun leuke reactie's.

Maria van der Geest



Reacties

Reacties

Laurens

Dank Maria voor het delen van je reismomenten. Het was leuk je zo te kunnen volgen op jullie reis. Met fijne foto's en verhalen. Welkom terug in NL en een mooie ver-werking van de belevenissen.
In liefde Viola en Laurens

Rita

Dit is zo mooi,
Ik deel het gelijk
Nog een hele fijne verderzetting van jullie reis!

Bieke

Wat een mooie gebedjes! Zo wijs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!