Sterrenpoort-Nieuw-Zeeland.reismee.nl

Nelson, Hawkes Lookout, Golden Bay, Takaka in Abel Tasman National Park

Op het Zuidereiland is het geweldig ruig. Onderweg op weg naar onze huidige camping trof mij bijzonder de grillige structuur van de overal uitstekende rotspunten. De hele Golden Bay trekt veel kunstenaars, hippies en heeft een spirituele inslag. Er liggen bronnen en een huis heette hier Shamballa.In Nelson lag in de Cathedral naast het altaar een mooi labyrint. Natuurlijk heb ik mijn schoenen meteen uitgetrokken en deze bewandeld. Op de plek van de kerk lag ooit een fort, waar veel gebeurd was en er stonden bijzondere bomen in het park rondom de kerk.In Takaka veel leuke huisjes en winkelpandjes. Ook eindelijk een oud kerkje met een Mariabeeld. Even verderop ligt Parapara aan zee. Hier staan wij 2 nachten aan de Golden Bay uitkijkend op de plaats waar in 1642 Abel Tasman Nieuw-Zeeland ontdekte en al snel op de vlucht sloeg. De baai noemde hij daarom Murderes Bay!Op het strand naast onze camper ligt het bezaaid met goud kleurige calcieten! Doet zijn naam eer aan, want in deze Golden Bay werd ooit goud gevonden. Hier heb ik vanmorgen op ceremoniële wijze met zang en gebed een Hathor Krachtwiel diep ingegraven, welke ik thuis al geactiveerd had en ons heeft begeleid tijdens de overtocht om de aardbol!Aan de oppervlakte op het strand heb ik een gouden 12 spakenrad gelegd van goud calcietstenen langs de kust. Dankzij de hulp van de Spirits zal hier een diepe insluizing plaats gaan vinden van Kosmisch gouden zon bronlicht welke de kanalen van Oud Lemuria zal doen oplichten. Morgen geven ze regen op en rijden we terug langs de 'goudkust' op weg naar Murchision.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie