Sterrenpoort-Nieuw-Zeeland.reismee.nl

Dolfijnen in Bay of Islands

Wat hebben we genoten van onze boottocht in de Bay of Islands. Men garandeerde ons voor de volle 100% dat we dolfijnen te zien zouden krijgen. Dat gebeurde ook. Het was best moeilijk voor mij om tegelijkertijd foto's te maken, omdat ik van dit korte moment in mijn leven met volle teugen wilde genieten door ze goed in het oog te houden. Ook voor Margriet was het een geweldige ervaring. Al heeft ze het meeste vanachter de ramen moeten zien, omdat de boot nogal flink op en neer ging op de deining en buiten te gevaarlijk zou worden om goed staande te blijven. Het was heel fijn dat de dolfijnen ons met een extra rondje verwende door nogmaals terug te komen, onder de boot door te gaan zwemmen en vlak voor ons een enorme klap met zijn staart op het water gaf als groet! Helaas heb ik hier geen foto van weten te maken, maar wel van de witte buik van een dolfijn die ging cirkelen in de zee precies waar ik stond.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie